środa, 26 grudnia 2012

O19 . Lovato, niespodzianka!


Siemka ! < 333
Jak już wcześniej zapowiadałam dziś notka z Demi Lovato , avki 
wyszły okej , podobają mi się z góry przepraszam że tak późno dodaję , ale
w końcu udało mi się ją dodać , za chwilę zacznę robić zamówienia na nk 
i zacznę robić nowe notki tak myślę ze nowa będzie z russo z tych starych odcinków :)
Zobaczę jeszcze piszcie propozycje do nowych notek < 33 ; *
Buziaki , papapap < 333 ; >


Zapraszam Serdecznie na :

NIESPODZIANKA !

1 . Efekt Czarno - Biały : 


 
 
 
 


 
 

2 . Akcja AP :


 
 
 

3 . Big Kwadrat z Russo :



Uff .. nareszcie skończyłam napracowałam sie nad tą notką strasznie
, ale bardzo mi się podoba, nie rozpisuję <333 p="">
BIERZESZ ? – PISZESZ ! : D

Zdjęcia zostały pobrane z :

http://demi-lovato.pl/

34 komentarze:

  1. Śliczne :3 ~ jula hehe ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dziś jestem stała < 33


    Nadia .

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę / Emi . < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. prowadzisz jeszcze maagiicaala na onecie? bo wszystkie notki sie usunely

    OdpowiedzUsuń
  5. MASZ ŚWIETNEGO BLOGA ! ^^ ; D // MACIEK X DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram , masz super bloga . ♥ / Roksana .

    OdpowiedzUsuń
  7. MASZ ZAJEBISTEGO BLOGA : D / MAKS .

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie *.* pobieram oczywiście :D NN prosze Z Gomez <3 // naallity

    OdpowiedzUsuń
  9. pobieram kwadrat z russo, super blog :)// venturini

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog / Patryk

    OdpowiedzUsuń
  11. snoe // raiddey.blog.pl27 grudnia 2012 21:17

    prześliczna grafika i blog < 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne / Frania

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne : DD ( MMMM )

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ikonki, bloog cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDNE ICONKI // MULLER.BLOG.ONET.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Boski blog i najlepsza blogerka.

    OdpowiedzUsuń
  17. GabuŚŚka / VENISAY28 grudnia 2012 23:33

    pobieram z poprzednich notek

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog .Zapraszam do Siebie http://raasbery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę niepodpisany .: )

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę ; )/ Kamila

    OdpowiedzUsuń
  21. biore kwadrat . uwielbiam ten blog. :c <3

    OdpowiedzUsuń

Groovy Pointer 6